Denemelik yaptığını biliyorum dostum ama "Diabolik'in Rakibi" lakaplı Satanik'i de devam ettirebilirsen müthiş sevindirik oluruz valla :schock Kutsal...
İtalyanca olduğu için hiçbir zaman okuyamayacağımı sandığım eser bu, sanat dedektifi imiş; o vakitler detaylarını okumuştum, inanılmazsın dostum, bu...