Ara:

www.cizgilikitap.com  

  1. Cevap
    2
    Görüntüleme
    69
    Akşamsefası ile tüm mizah dergilerini tamamlıyorsunuz üstadlarım, elleriniz dert görmesin, çok büyük emekler var bu paylaşımlarda smile
  2. Cevap
    1
    Görüntüleme
    63
    Sağol dostum, kesinlikle çok sağlam içerikli dergi, neredeyse okunmayacak yeri yok smile
  3. Cevap
    4
    Görüntüleme
    63
    Bizde neden bir türlü çizgi roman sanatçısı çıkmadı, mizah çıktı; hem de adam gibi çıktı ama çizgi roman sanatçısı hiç olmadı, sanırım Kutsal Çizgi Roman'ın sadece çizgi olmaması nedenli; senaryo da...
  4. Cevap
    1
    Görüntüleme
    101
    Hâlâ bu ismi nereden bulduklarını çözmedim ama serideki çizgiler o vakitler bile hep dikkatimi çekmişti, sağol dostum smile takaslarda pek sevilmezdi ki bu da benim işimi oldukça kolaylaştırırdı...
  5. Bildim bileli hep inceden gidersin ama sağlam, ellerine sağlık dostum smile
  6. Cevap
    1
    Görüntüleme
    88
    Yine bir seriyi deviriyorsun üstadım, ölçülemez emeklerin, sağol smile
  7. Cevap
    1
    Görüntüleme
    35
    Kapak sağlam :bggrin hemen indirmek lazım, sağol dostum smile
  8. Her açıdan çok düzgün seri, ellerine sağlık dostum smile
  9. Cevap
    1
    Görüntüleme
    90
    Bilirler gelen arkadaşlarımız da olmadığı mekanda yoldaş Mihri abi resminin; çArşı içmez, müthişsiniz arkadaşlar smile
  10. Cevap
    1
    Görüntüleme
    266
    Emekçileridir Çizgili Kitap'ı Çizgili Kitap yapan sadece.
    Onur duyuyorum aynı topluluğu seninle de paylaşma şansı elde edebildiğim için dostum.
    "Biz bir aileyiz" ki bir adım ötede sadece Aşk.
  11. Cevap
    1
    Görüntüleme
    70
    Her zaman okunur Tommiks, ellerinize sağlık dostlarım smile
  12. Ellerine sağlık dostum, her zamanki gibi pırıl pırıl paylaşım smile
  13. Cevap
    6
    Görüntüleme
    2,533
    Tüm seri dün akşam tamamlandı üstadım ve benim Ruh ve de dil bilgim dışında kimse böyle hakkıyla çeviremez, tabii motor falan denerler tayyare olur.

    Lakin forumda yayınlatmayacağım, analarını bile...
  14. Cevap
    1
    Görüntüleme
    125
    Ellerine sağlık dostum, bir yandan Barısvolkan Mustafa abi bir yandan sen alıştırdınız ya Tex'e beni dostum anlatılması çok zor ama bende asıl Tex temelini muhteşem siyah beyaz taramalarıyla...
  15. Cevap
    1
    Görüntüleme
    110
    Ölçülemez değeri emeklerin, iyi ki varsınız dostlarım, ellerinize sağlık smile
  16. Konu: Atom - 2008/11

    Son Yazan: fındıkfındık
    Cevap
    1
    Görüntüleme
    82
    Çok tuttuğum dergilerdendi, oldukça spesifik, sağol dostum smile
  17. Cevap
    1
    Görüntüleme
    111
    Adı üstünde tam arşivlik seri, ellerinize sağlık dostlarım smile
  18. Kaptan Swing maceralarının bu muhteşem ilk karelerinden bir gün albüm yapacağım valla, tam anlamıyla tablo gibiler, sağol dostum smile
  19. Cevap
    1
    Görüntüleme
    138
    Blogumuz fena halde çalışıyor :schock yetişmek imkansız "galiba valla" :Efkarlı: ellerinize sağlık can dostlarım smile
  20. Cevap
    1
    Görüntüleme
    151
    Ercü Kaptan, gene döktürmüşsün ki ben bunu yeni gördüm, sağol dostum smile
  21. Cevap
    3
    Görüntüleme
    1,797
    İşte böyle bir adamdı çok özlediğim canım "gümüş saç" abim; sadece Aşk, ellerine sağlık adaş Ozan. smile
  22. Cevap
    1
    Görüntüleme
    102
    Devam edebilseydi keşke, yok böyle mizah dergisi; tüm ustaların yolundan geçtiği, sağol Bahadır abim smile
  23. Cevap
    1
    Görüntüleme
    144
    Ah bu seri bir tamamlansa, ne de Aşk doluydular kaba saman kağıtlı postadaki Milliyet Çocuk'lar, iyi ki varsın dostum smile
  24. Cevap
    1
    Görüntüleme
    110
    Aşırı farklı ruh vardır bu serinin çizgilerinde, sağol dostum smile
  25. Cevap
    3
    Görüntüleme
    162
    Harbi delikanlı adamdır Mister No, ellerinize sağlık dostlarım smile
  26. Cevap
    1
    Görüntüleme
    81
    En spesifik kapaklarından Günaydın Ustura'nın, sağol dostum smile
  27. Cevap
    1
    Görüntüleme
    131
    Milliyet'in ama o vakitlerin Milliyet'inin sanata katkıları ölçülemezdi, sağol Bahadır abim smile
  28. Cevap
    1
    Görüntüleme
    107
    Blogumuzla birlikte aynı anda ilerleyen renkli Mister No'larımız muhteşem dostlarım, ellerinize sağlık smile
  29. Cevap
    3
    Görüntüleme
    191
    Bence tam hakkını veremediğimiz seri ki çizgileri sanattır, sağol dostum smile
  30. Cevap
    2
    Görüntüleme
    146
    Kutsal Çizgi Roman'ın efsane serisi büyük emeklerle devam ediyor, ellerinize sağlık dostlarım smile
 
Toplam 17 Sayfadan; Sayfa 1 1 2 3 4
profesyonel web tasarım
© Copyright 2021. Tüm Hakları Saklıdır. Çizgili Kitap | Çizgili Kitap Forum Kuralları