Ara:

www.cizgilikitap.com  

  1. Fantom'un koruyucu mühürünü nedense Nazi amblemine benzetirdim, acaba ondan mı esinlendi Falk; hep merak ederim, belki de bir tesadüf tabii, ellerine sağlık dostum.
  2. Cevap
    2
    Görüntüleme
    83
    Günaydın ile Hürriyet çok satardı ve aynı grubundu, sonra Günaydın nedense kapandı, takipteyiz üstad, ellerine sağlık.
  3. Cevap
    2
    Görüntüleme
    237
    Film dergileri de siz üstadların büyük emekleri sayesinde kısa zamanda tamamlanacak gözüküyor, ellerine sağlık üstadım.
  4. Cevap
    2
    Görüntüleme
    122
    Yerli okumam ama öyle bir paylaşım ki okunmayacak gibi değil Hüseyin abi, ellerine sağlık.
  5. Cevap
    1
    Görüntüleme
    68
    Fotoromanın çizgi romanı, bu türler çok hoş oluyor, sağol dostum.
  6. Cevap
    1
    Görüntüleme
    72
    O kadar zor iş ki 600 dpi taramak; çok büyük sabır isteyen büyük emek, sağol üstadım.
  7. Ellerine sağlık dostum, gerçekten pırıl pırıl, bizim jenerasyon için fasikülün yeri harbiden bambaşkadır smile
  8. Cevap
    1
    Görüntüleme
    86
    Serinin harbiden abonesi oldum, eline sağlık üstadım.
  9. Cevap
    2
    Görüntüleme
    107
    Ellerine sağlık üstadım, seri müthiş gidiyor ve de pırıl pırıl.



    Evet, benim bildiğim de aynen öyle dostum.
  10. Cevap
    2
    Görüntüleme
    99
    Bir türlü alışamadığım tarz ama okumayı deneyeceğim bu sefer, sağol dostum smile
  11. Cevap
    1
    Görüntüleme
    97
    Çok kaliteli tarama, 600dpi ile sanki orijinali okunuyormuş gibi oluyor, eline sağlık üstadım smile
  12. Cevap
    6
    Görüntüleme
    164
    Düzenlemenin üstadısın dostum, ellerine sağlık smile
  13. Cevap
    1
    Görüntüleme
    69
    Hiç kaçırmadan hepsini okuyorum, gerçekten müthiş keyifli detaylar, ellerine sağlık üstadım smile
  14. Cevap
    1
    Görüntüleme
    204
    Bugünkü sonrası eski Savaş'lara da göz gezdirdim ki müthiş bir işe imza atıyorsun üstadım, en çok sevdiğim serilerden, sağol smile
  15. Kısa ama sevimli maceraydı, hemen okudum, eline sağlık smile
  16. Cevap
    1
    Görüntüleme
    87
    Çeviren "N.F.A." yazıyor, kim acaba ki neden açık açık ismini yazmamış, 1968 yılında ayıp mıymış ki benim bildiğim gericiler sonradan hakim oldular, kitap "Yeni Seks Romanları Serisi" diye geçiyor; o...
  17. Cevap
    3
    Görüntüleme
    115
    Abi kapak muhteşem :schock kesin yakından incelemem lazım :bggrin çok sağol smile
  18. Aslında Kızılmaske uzun zamandır tekrar okumadığım en önemli kahramanlardan benim için ve tekrar eskileri okumak bana aynı keyfi kesin veriyor, aslında çoğu insana bu saçma gelebilir biliyorum ama...
  19. Cevap
    1
    Görüntüleme
    85
    Gerçekten bu taramaların hakkı ödenmez üstadım, ellerine sağlık smile
  20. Cevap
    1
    Görüntüleme
    82
    Nasrettin Hoca da bir şekilde işin içine girmiş, sağol üstadım smile
  21. Hep merak eder dururum; Cengiz'in büyük rüyası "Eksiksiz tüm fotoromanların 600 dpi forumda yer alması gerçekleşecek mi?" diye, bence yer alacak bizim ömrümüz yetmese de, sağol dostum, efsanenin...
  22. Cevap
    1
    Görüntüleme
    94
    "2 cilt birarada, fiatı 5 lira"; aslında güzel para, çünkü sene 1958, o vakitler bir de Fiyat değil "Fiat" yazarlardı her nedense, hatta ben bile küçükken ilk "Fiat" diye öğrenmiştim ki daha sonra...
  23. Cevap
    1
    Görüntüleme
    84
    Bunun elma olduğu meçhul, biri elma olarak çiziyor ve hemen herkes elma olarak çizmeye başlıyor, tıpkı Noel Baba'yı bugünkü haliyle biri o vakitler reklamlarda çiziyor yine hemen sonrası herkes öyle...
  24. Cevap
    3
    Görüntüleme
    160
    Seri tamamlanır mı üstadım, baştan okumak isterdim, bu eserler vaktin piyasa dolgularıydı ama o zamanlar hiç düşünülemezdi bunlarsız, ellerine sağlık üstadım smile
  25. Kızılmaske'nin tüm kapaklarını hatırlıyorum da nedense bunu çıkaramadım, sağolun üstadlarım, çok sevmişti bu topraklarda Phantom smile
  26. Cevap
    2
    Görüntüleme
    136
    Abi +18 ama işin matrak yanı o vakitler sadece kitap isimleri kapaklarda böyle, içini açsan hiçbir şey yok, günümüzde bu mevzuya bakılırsa; eski bu eserler yanında harbi Pamuk Prenses kalır, bu...
  27. Neredeyse her kahramanda; en azından bir tane deniz canavarı olmadan olmaz tabii, sağol dostum, çocukluğumu en fazla hatırlatan eserlerin başında gelir Zembla, takaslarda da yağmur gibi olurdu zaten...
  28. Hep Cengiz'in başının altından çıkıyor bunlar :schock iyi ki de çıkıyor :rolleyes 600 dpi ki artık gelecek o :sleep geçmişe adam gibi bırakacağız, harbi delikanlıca, ellerine sağlık dostum smile
  29. Özellikle koleksiyon anlamında müthiş paylaşım dostum, sağol smile
  30. Bizimki Süpermen gibi uçmuş :bggrin sağol dostum smile
 
Toplam 17 Sayfadan; Sayfa 1 1 2 3 4
profesyonel web tasarım
© Copyright 2019. Tüm Hakları Saklıdır. Çizgili Kitap | Çizgili Kitap Forum Kuralları